![]() |
|
|||||||
| View Poll Results: LED eller LCD? | |||
| LED |
|
6 | 60.00% |
| LCD |
|
4 | 40.00% |
| Voters: 10. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#26 |
|
My3id Gaming
![]() |
Der er for meget huhej omkring 3D film og tv efter min mening.
De fjernsyn som viser 3d, uden man skal sidde med briller, kræver man sidder musestille - det er hvad jeg har læst mig frem til her på det seneste. Snakker vi om rigtige LED fjernsyn? Der er også OLED, som prøver at blive solgt somom de er det samme som LED. Det er de ikke - desuden er LED temmelig dyre - men fede. 3D LED aner jeg intet om. Briller - havde på et tidspunkt briller til PC'en dengang jeg sad med CRT. Det så fedt ud, men det var ikke holdbart i længden for mig. Kvaliteten på brillerne var skod og ergonomien en by i Rusland. I det hele taget virkede det hele bare for vanskeligt. Fokus punktet er fastlåst skal man også lige huske. Jeg ved ikke om det er noget som kan løses på noget tidspunkt, men det betyder du ikke kan kigge (fokusere) forskellige steder. I spil som LFS har dette dog ikke den store betydning, da man oftest set har blikket på vejen forude.
|
|
|
#27 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Der er i det hele taget for meget hype om fladskærme nu om dage. Enkelte af mine kolleger har stor interesse heri, men hvis man spørger om en film bliver bedre i HD, så må de benægte
![]() Jeg køber ikke fladskærm før mit gamle 28" philips brænder af og dør
|
|
|
#28 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
Jeg kan sige det er så knivskarpt og har holdt meget af at se den blå planet om mandagen... ![]() Ved ikke hvordan det virker på en puter, men de optager jo med mellem 20 og 30 fotos pr sekundt i HD hvis jeg husker ret...så på tv er det meget bedre en Digital...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hardcore bruger
![]() |
Hold da op en god godnat læsning...