![]() |
|
|
#1 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
med den indbyggede antenne.
http://www.edbpriser.dk/Articles/Art...5C73081114B%7d EDIT : Hvordan kan de lave sådan en brøler !? Der må da finde brugertester sted, før de releaser ?
|
|
|
#2 |
|
Afri-Cola Racing
![]() |
Folk kan vel bare holde ordentlig på telefonen. Hvis de undlader klemmer på hjørnerne som Apples folk har forventet, så er der ikke noget problem.
Apple har designet den ideelle telefon, som kan det den skal hvis man gør som Apple foreskriver. Hvis man frit vil kunne bestemme hvordan man vil holde telefonen på mere eller mindre mærkelige måder, så skulle man måske havde valgt et andet og mere frit fabrikat i stedet. I fremtiden er det dog Apples metode der vil vise at være den rigtige, da er der ingen som bruger flash... øh holder telefonen mærkelig mere. Så Apples produkter er bare så nyskabende at de er forud for deres tid. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
![]() Måske man kunne holde Iphonen med en grilltang, som frigør alle hjørner, som så gør almindelig kommunikation mulig ![]() Og så kan applebrugere IKKE se nogen form for dårligheder, med nogen af Apples produkter - resten af verden kan !! EDIT : Du kan vel også finde et eller andet forsvar for denne ? I usa er apples produkter bundet op til AT and T, som vist heller ikke er verdens bedste udbyder. De er næsten dagligt i den amerikanske presse/underholdning, hvor de gør tykt nar af dem
|
|
|
|
#4 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
For ikke at gøre det forrige indlæg uoverskueligt, så lægger jeg lige et nyt her.
Hvordan er det med batteriskift på de Iphones !? Jeg kender 5 - 6 på arbejdet som går i paniktilstand når man taler om dette - De ved hvad det koster Martin ! Så hvordan kan du kalde noget "nyskabende" når det kommer til at koste kassen, når batteriet engang dør ? EDIT : Så lige på text tv at Steve Jobs nu udlover covers til alle som vil have det. Så dækker man "snobberiet" helt ind - metalrammen og den nye glasbagside ![]() hehe ! Køb en B og O og så pak lårdet ind i en papkasse - Så virker det !
Bart: Are we awake? Jim: We're not sure. Are we... black? Bart: Yes, we are. Jim: Then we're awake... but we're very puzzled. Last edited by Alland44; 16-07-2010 at 10:07 PM. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Den har en svaghed...og man nu skal passe på hvor man holder på en Iphones i den pris klasse det er et taber punkt...
det er bare ikke godt nok... microsoft lavet Vista og Appel har lavet Iphones 4 ![]() Jeg selv og konen har mobiler til langt under 80 % af prisen på en Iphones 4 og vi skal sku ikke passe på hvor man holder... Appel det er en ommer liget meget hvor meget det er fremtiden, den skal ikke falde ud hvis du holder forkert på den...og igen hvorfor skulle man også KUNNE holde forkert på en mobil...der vel kun en måde... Nej Nej det holder ikke... Bare mit syn...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
|
|
|
#7 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Her erklærer Steve Jobs at der IKKE er problemer med Iphone 4
http://macnation.newz.dk/jobs-der-er...d-antennen#new
|
|
|
#8 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Jeg kunne godt tænke mig at omformulere overskriften :
"Dem som har en iPhone har store problemer"
|
|
|
#9 |
|
Super bruger
![]() |
Det er altid underholdende at følge apple.
De laver altid det fedeste design, men har som regel også altid nogle fuldstændigt horrible priser. når man smider 5-7000 kr. på en mobiltelefon, skal den fanme også være i orden ![]() ja, det med flash er en grim een for iphone brugere.. hehe.. men NU kan den i det mindste multitaske, hvilket de andre har kunnet i længere tid end jeg egentlig kan huske.. haha.. desværre går det gevaldigt ud over batteritiden på den.. men hva pokker betyder det.. lol ![]() ville nok være pænt skuffet over at skulle gemme min alt-for-dyre-telefon væk i et gummicover, for at kunne bruge den.. lol .. way to funny!
|
|
|
#10 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
Der står en kø, som vil give en god brugtpris for noget som ikke virker 100% - Der ligger det egentlige problem, at "de troende" ikke rigtigt stiller spørgsmål, men bare hiver muldvarpeskindet op og betaler ved kasse 1, hver gang Steve Jobs har haft en "hjerneblødning" ![]() Martin har ret i at Apple er nyskabende. De ofandt bla windows, som vi kender det - Altså ikonerne på et skrivebord. Der er bare aldrig rigtig nogen opfølgning på produkterne og de bliver slået et par måneder efter at de har lanceret et nyt produkt. Sådan er det gået Iphone, og Ipad er for længest overgået af Asus ![]() De tænker for meget nyt - I stedet for at tænke NYTTIGT !
|
|
|
|
#11 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
Gummicover er sgu ikke nok - De køber også plasticcovers til glasdelen - LOL ! At tænke sig at man køber et B og O anlæg og så dækker det med papkasser !! Jeg synes så ikke at Iphone er i nærheden af B og O i design - ret skal være ret !
|
|
|
|
#12 |
|
Alm. forum bruger
![]() |
Imo skal folk købe det de har lyst til..og vil de betale 5000,- kr for en telefon er det deres problem..ikke mit...
Så dem der køber iPhone..go for it...dem der køber HTC..go for it..dem der køber Nokia..go for it..såre simpelt...man bestemmer selv hvad man bruger sine penge til..
Regards Richard DK - proud supporter of InsideSimRacing http://www.youtube.com/user/simracingtonight Danish Champion 2006 - My racing stats ![]() kør det du har lyst til og slå ikke andre i hovedet fordi de kører f.eks Race 07..PIV..PIV.. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
men når de omtaler produktet som ufejlbarligt og næsten religiøst, så skal de have SMÆK når lejligheden tilbyder sig ![]() Hovmod står for f... osv !
|
|
|
|
#14 |
|
Alm. forum bruger
![]() |
Ufejlbarligt?? Hmm...der ER mange der er tilfredse og for dem er det ufejlbarligt. Jeg har altså også haft en Nokia telefon hvor jeg heller ikke måtte holde fingeren hvor det passede mig...
Jeg fatter ikke de skal have SMÆK?? Er der noget religiøst i det eller hur? Du får alt til at lyde så negativt og bruger alt for megen energi på at skælde ud...det er altså ikke sundt! ![]() Skriv hellere lidt om dine oplevelser med Simracing..
Regards Richard DK - proud supporter of InsideSimRacing http://www.youtube.com/user/simracingtonight Danish Champion 2006 - My racing stats ![]() kør det du har lyst til og slå ikke andre i hovedet fordi de kører f.eks Race 07..PIV..PIV.. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
Hvis du læser mellem linierne, så "hader" jeg ikke rigtigt Iphone - Jeg kan bare godt lide at drille dem ![]() For øvrigt har Apple haft omsætningsrekord i dette kvartal. 91 milliarder kroner. Overskuddet var også særdeles godt
Bart: Are we awake? Jim: We're not sure. Are we... black? Bart: Yes, we are. Jim: Then we're awake... but we're very puzzled. Last edited by Alland44; 21-07-2010 at 02:01 PM. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Alm. forum bruger
![]() |
Quote:
Du har din HTC og den håber jeg DU er glad ved...Jeg kan ikke se at du driller..jeg kan se at du er i "gal-mands" humør..
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
![]() Den opfylder langt de fleste krav, som en mini mini notebook og jeg har spillet en masse online poker med Desiren der ![]() (Texas hold`em - Jeg spiller ikke om penge, bare poker) Den er ikke god hvis man vil skrive sin livshistorie, men den er suveræn som surfting og telefon og spil og sjov ! (og jeg kan se online tv) Det viser sig også at mange med smartphones, bruger deres "stationære" langt mindre og at de "smarte" er på et sejrstogt i dk. (har lige set det på tv) Nå - Når det koster så mange penge at købe en smartphone, er det så ikke relevant at fortælle at man kan få noget som er billigere og bedre end Iphone !?
|
|
|
|
#18 | |
|
Alm. forum bruger
![]() |
Quote:
Du aner NADA om hvordan en iPhone er da du ikke har en...så du kan IKKE vide om den er ringere end din.. Du lyder sommetider lidt for frelst... Du bruger også meget udråbstegn og det ser imo ikke fedt ud..for du får dine kommentarer til at se ud som om din mening er den rigtige!!!!!!! Det ser aggresivt ud imo.....
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Hardcore bruger
![]() |
Quote:
|
|
|
|
#20 | |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Quote:
Ser den dagligt på jobbet. - OK !
|
|
|
|
#21 |
|
Alm. forum bruger
![]() |
Undskyld Allan...men søg hjælp til dine aggresioner...du behøver det imo..
Edit: når vi snakker forum indlæg at forstå...
|
|
|
|
|
#22 |
|
Super bruger
![]() |
mærkelig tråd det er blevet til.
forstår ikke helt logikken i "hvis du ikke ejer noget, kan du ikke vide noget om det". forstår heller ikke at man kan kommentere andres blomstrende tegnsætning, når man selv bruger versaler i selvsamme indlæg. forstår heller ikke kinesisk. Der er faktisk meget man ikke forstår.
|
|
|
#23 |
|
Alm. forum bruger
![]() |
Hvor mange på hans arbejdsplads har iPhone 4? Og har han selv en iPhone 4? Nej.. og det var iPhone 4 vi snakkede om?
Jeg fatter ikke at folk gider slamme ting de ikke har.. Udråbstegn bliver opfattet som noget man bare vil have igennem..man råber så at sige. Det kan også bruges i andre sammenhænge, men når man bruger dem så ofte og i negative sætninger fremstår det "fjendtlig"...det er det jeg reagerer på..jeg reagerer ikke på om folk skriver med store bogstaver, staver ad helvede til, sætter forkerte kommaer osv..men jeg reagerer på hans holdning til tingene og de udråbstegn...det er imo latterligt og masser af budskaber kommer til at fremstå på en uhensigtig måde og som måske ikke var tilsigtet..
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super bruger
![]() |
hmm. er ikke helt enig i opfattelsen af udråbstegn. det er klart at de opfattes som en slags stort punktum for ens udsagn eller mening, men negativt opfatter jeg dem dog ikke. Alle blomtrende tegnsætninger har dog en provokerende virkning på mig, som f.eks, når man sætter en masse tegn efter hinanden (!!!!!!) eller ??????. det virker så fordummene. (jeg har opfattet at det er et spørsmål med 1 stk. ?, laver man "?????" er det sådan lidt "fatter du at det er et spørgsmål-agtigt)
)men sådan opfatter vi jo ting så forskelligt. stavefejl og forkert komma osv. er jeg da også fløjtene ligeglad med, men VERSALER opfatter jeg så til gengæld meget negativt, råbende og bør bruges med forsigthed. Det skrevne ord er meget let misforstået, skal man jo altid huske på. ![]() quote: Ufejlbarligt?? Hmm...der ER mange der er tilfredse og for dem er det ufejlbarligt." ikke enig. Det er ikke en mening eller følelse der afgør ufejlbarligheden, men om produktet rent faktisk er uden fejl overhovedet. at man er glad/lykkelig over sin dims er en anden snak. ![]() en ting må man ihvertilfælde give Iphonen. folk (de fleste) er stadig helt oppe og ringe når de har købt en, og andre lykønsker dem som havde de købt en ny bil eller hus. Det oplever man sgu sjældent ved køb af en hvilken som helst anden telefon. det er lidt vildt. iøvrigt tror jeg også at du lægger en del mere i Allans holdning end hvad der er tilsigtet, men her gætter jeg så bare lidt.
|
|
|
#25 |
|
Super hardcore bruger
![]() |
Et afsluttende indlæg i denne tråd. Der er dødstrusler og andet godt i artiklen, men det var en dansk professor som fandt antenne fejlen i Iphone 4. Han siger at Apple har antenne målings udstyr for 100 millioner dollar - HUH !
http://www.comon.dk/nyheder/iPhone-4...-1.368460.html I øvrigt ville problemet være langt mindre i Dk, end det er i Usa, da vi har et bedre og tættere netværk af antenner, forlyder det. Geden er nu barberet og freden kan igen indfinde sig
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|